خاتون

دلم واسه خاتون تنگ شده، وبلاگشو حذف کرده، هر چند نمی دونم 
با چه رویی دارم از دلتنگی حرف می زنم. بعید می دونم از اینجا رد بشه 
ولی خاتون اگه یه وقتی از اینجا رد شدی، بهم پیام بده. 
نظرات 2 + ارسال نظر
موقت دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 22:47 http://kafgorgi.blogsky.com/

یه خبرایی که هست
تحلیلتون واسه سیگار کشیدنم الانم درسته ولی واسه استارت درست نیست

قصدم تحلیل دلیل سیگار کشیدنتون نبود. می خواستم راه حلی که به نظرم می رسه رو بگم، شاید فایده ای داشته باشه.به نظرم دلیل یه کار بخشی از راه حلشم هست. اما اینکه شما یه روزی به چه دلیلی شروع به سیگار کشیدن کردن الان دیگه مهم نیست. چون اون به ترکش کمکی نمی کنه.

موقت دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 08:32 http://kafgorgi.blogsky.com/

الان رفتم از این قرص نعنایی ها خریدم
مثل گذشته آدمو رفرش (کلمه ی بهتری پیدا نکردم :)) نمی کنن :(
این روزا واسه ترک سیگار دارم دست و پا می زنم
شما راهی بلد نیستی ؟ بجز ورزش سنگین :)

من سیگار نکشیدم هیچ وقت.فقط یه چیزی می دونم. هر عادت بدی یه جوری راهیه برای کم کردن تنش، استرس.بدترین راهه شاید اما آسون ترینشه. انگار آدم نمی دونه با اون سطح از استرس چی کار کنه و این جوری خودشو آروم می کنه. اگه واسه شما هم این جوریه.(اروم کردن خودتون با یه عادت بد ) فک کنم راهش این باشه که به خودتون بگین نمی خواین از آسون ترین راه خودتونو آروم کنین. به اون ناراحتی و استرس درونتون توجه کنین. و دنبال یه راه دیگه واسه آروم کردنش بگردین. ( حالا این همه داستان گفتم ، الان بیاین بگین چی می گی؟ استرس کجا بود؟ تنش چیه؟ ولی خب حس می کنم درون آدمی که سیگار می کشه باید همچین خبرایی باشه، حالا شاید اشتباه کردم)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.